22. apr. 2013

Uh year taste that rainbow

Sådan ret meget af dagen i dag har jeg tænkt en smule over, hvad jeg skulle blogge om i dag. Der har vi så ulempen ved, at jeg ikke planlægger nogen indlæg. Men i hvert fald sad jeg så og tænkte, at jeg skulle i hvert fald lave et indlæg i dag, når jeg nu ikke har lavet nogen de seneste to dage.
Grunden til det er forresten: om lørdagen skulle jeg til koncert kl. 13, det var Caroline der sang med sit band, og det så jeg sammen med vores fælles ven Clara, som jeg så sov sammen med om aftenen. Vi så Tintin, det var anden gang jeg så den, og den er så genial, kan klart anbefale den. Jeg har også læst alle tintin-hæfterne da jeg var lille!
Søndag var jeg hos min far og jeg havde glemt min egen pc, så kunne kun være på hans, og der havde jeg jo ikke nogen billeder. Desuden var jeg for doven til at lave et indlæg kun af tekst.
Tilbage til indlægget: Pludselig fik jeg lyst til is! Og da vi så belejligt havde noget regnbueis liggende i fryseren, tog jeg en skive af det. Hvilket leder mig hen til kernen i dette indlæg(tror jeg): Jeg elsker regnbueis! Og det har jeg gjort lige siden jeg var lille. Ud med ben&jerry's(selvom det dog er ret luksus også) og daim-is, nej, jeg er til de oldschool sager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar