24. apr. 2013

Premiere

Hej!
I mandags havde jeg premiere, hvis man kan kalde det det, med mit teatersportshold! Det gik rigtig godt, men da vi var færdige, fandt jeg ud af, at jeg slet ikke havde talt højt nok! Vi skulle spille igen i går, og der gjorde jeg mig mere umage med at tale højt, og så gik alt det andet faktisk også bedre.
Det var så skønt at spille, og folk grinede rigtig meget af os!(hvilket selvfølgelig var meningen)
Min far tog nogle videoer i går, og jeg lægger måske en ud når jeg får fat i dem.
Billedet over er forresten fra da jeg tog billeder af dette outfit.

Forresten har jeg (i samarbejde med min mor og min søster) lavet nogle øreringe, og der er vildt mange, så jeg tænkte at jeg måske ville lave EN GIVEAWAY snart. Jeg tror jeg vil lave et uddybende indlæg i morgen, men jeg kan allerede nu sige at jeg har belsuttet at jeg først vil holde den, når jeg får 40 faste læsere(gfc og bloglovin tilsammen). Så spred ordet!

Hav en fortsat god dag!

2 kommentarer: