14. apr. 2013

Romwe.com

Omfg! Jeg har længe tænkt at jeg ville kigge på hjemmesiden romwe.com, fordi mange af dem som jeg følger på lookbook har noget ret fedt tøj derfra.
Fedt tøj indeed! Også da jeg endelig fik kigget derind! Og noget af det har faktisk også en rimelig pris, dog har jeg hørt fra nogen at de har ret dårlig kvalitet, men alligevel. Der var også noget af det, der var ret dyrt, som i kan se på collagen herunder. Jeg fandt nemmelig nogle ting, som jeg var specielt forelsket i, og har lavet en collage med dem.
Og så har jeg tænkt, at jeg vil lave en lille "update" hver gang jeg laver et indlæg, så i får mere indblik i hvad der sker omkring mig.

Update:
Jeg har lige skrevet en engelskstil færdig om Harry Potter 1. Er virkelig stolt over den, håber jeg får 12 - engelsk er virkelig det fag jeg gør noget ud af, ved ikke hvorfor jeg elsker det sådan. Jeg kan bare godt lide at snakke engelsk, og ja, for at være lidt selvglad, kan jeg sige at jeg også er ret god til det. Men det er ikke nok for mig, for min ven Caroline er halv englænder og hun taler fantastisk engelsk...! Hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar