18. apr. 2013

Stemningen



Noget af det jeg elsker ved at tage billeder, er at fange en stemning, en atmosfære i det øjeblik. Det er tit ret spontant når jeg tager billeder, for jeg har ikke rigtig nogen modeller til eventuelle photoshoots, jeg tror kun det er sket én gang... udover når jeg tager billeder af mig selv.
Da jeg kun havde en time i dag kl. 8.15, kom jeg tidligt hjem og så lå jeg og slappede lidt af med min iPhone i min uredte seng.(i dette tilfælde kom dovenskaben til fordel, for billederne ville være helt anderledes hvis min seng var redt) Så kom min søsters kat, Aisha, ind og hoppede op på min seng. Da jeg ikke orkede at ae hende satte hun sig bare sådan der. Så blev jeg færdig med min iPhone og tænkte pludselig - 'den måde hun sidder på, ERMERGERD, must capture!' eller noget i den stil. Da mit kamera noget så belejligt altid ligger ved siden af min seng, greb jeg det og SNAP! Og så ind og redigere det på pc'en. Jeg synes det havde noget af en stemning, også lyset og synsvinklen - en afslappet formiddag fyldt med frihed, eller noget.

Andre billeder af mine, som jeg synes har en stemning:

eksempler på billeder fra weheartit med stemning:

Update:
Jeg var til jobsamtale i går, og tror jeg har fået det! Det er et job hvor jeg skal hjælpe en 57-årig dame, som er ved at skrive en bog, med at sortere i hendes noter og alt muligt andet papir hun har liggende. Og så skal jeg også hjælpe med at renskrive/skrive det ind på pc, for hun hader computere af en eller anden grund. Jeg får 50 kr. i timen og det er ca. hver tirsdag i fire timer, så det er jo en ret fed løn! Det er jo ca. 800 om måneden...
Spørgsmål: er der overhovedet nogen der læser det her? Please comment!

8 kommentarer:

  1. Katten ser dejlig blød ud<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jah<3 den er også super tyk og vamset! (Både katten og dens pels)

      Slet
  2. Nurh, vildt sød kat! Og tillykke med jobbet! :-)

    http://theteenculture.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Virkelig fin og personlig blog du har!
    Du tager ret gode billeder :) Hvilket camera er det du bruger?


    bymariew.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuusind tusind tak!
      Jeg bruger canon eos 1100 d med et 18-55 mm objektiv:-)

      Kigger!!

      Slet
  4. Awww, hvor er den kat dog bare kær!

    xx
    runwaybehavior.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jah! Vi synes også alle sammen, at den ligner og lyder som en baby, selvom den er en gigantisk maine coon.;-)

      kigger!

      Slet