28. apr. 2013

Needed new stuff

Her er de nye ting jeg købte med min gamle ven Rikke i torsdags. Hun havde helt fri og jeg havde tidligt fri, så vi havde hele dagen inde i Århus. Det var super hyggeligt, vi var på joe & the juice, vi blev fanget i vietnameseren i bruuns, fordi der var en dame der havde tabt en øl på vores vej ud(vi kom så ud hen over det til sidst) og vi så at de holdt inden-storebededags-fest i vila, de havde en dj og en masse modeller der gik rundt og stod i vinduerne og så sjove ud. Jeg fik købt disse ting:
cardigan fra h&m
stribet t-shirt fra monki
skjortevest fra vila
shorts fra h&m
sports-bh fra h&m(det manglede jeg! har aldrig haft en før)
og tasken fra h&m, som har hængt der og kaldt på mig i flere måneder, og den har endda været nedsat i vildt lang tid, så jeg tænkte, at nu blev jeg nødt til at score den hjem.
Hav en god søndag!
Knus

4 kommentarer:

  1. Fede shorts!! ville du have noget imod hvis jeg måske også købte dem ?? <33

    SvarSlet
    Svar
    1. Slet ikke :-D vi har jo andre ting vi begge har xD

      Slet
    2. hehe okay :D <3 skulle bare være sikker XP

      Slet