16. apr. 2013

I know I've got a big ego, I really dont know why it's such a big deal though

Okay, jeg har måske ikke så stort et ego som den primadonna-arketype Marina fremstiller i sin sang... Men jeg havde lige taget det her billede, og nu bliver det bare det jeg lægger ind i dag. Jeg ville egentlig spørge, om i synes jeg skulle have klippet kort pandehår(igen) men har lige bestemt mig for, at det vil jeg ikke. Ved at kigge på det her billede. Det ville bare få mig til at se endnu mere piget ud end jeg gør nu...
Dagens update:
Jeg var til teater i går for sidste gang i år! (eller i hvert fald på det her hold) Vi skal spille visning på næste mandag og tirsdag, og så er det slut med det hold. Vores instruktør har dog fortalt os om et sommerhold med hende der kommer til maj ca., og jeg har i hvert fald tænkt mig at melde mig til det, håber også nogle af de andre på mit teatersporthold har tænkt sig det. Jeg glæder mig mega meget til på mandag, men jeg lader være med at tænke for grundigt over det, for så bliver jeg bare nervøs...
Men det er jo rigtig godt vejr i dag, så jeg vil smutte en tur ud nu!

2 kommentarer: