19. apr. 2013

Swallowed in the sea

Hej audience!
Jeg har lige været til frisør, og er kommet hjem og har fået en mad med jordbær! Har aldrig hørt om det før, men min mor havde fået det hos en på sit arbejde, og det smagte faktisk rigtig godt. Bare tag en skive franskbrød, skær nogle jordbær halve og drys sukker på, evt. med lidt smør under.
I går skrev jeg, at det er ret spontant når jeg tager billeder... Det er det vist også med mine indlæg! Jeg planlægger aldrig rigtig nogle indlæg, og dette kom jeg faktisk først på i det øjeblik jeg havde drysset sukkeret på... Haha.

Til sidst en åh så dejlig sang fra åh så dejlige coldplay!

6 kommentarer:

  1. Namnam, jeg har endnu ikke nydt årets første jordbær, men dit indlæg giver mig helt lyst til at suse ned til den lokale brugs og snuppe en bakke jordbær og en karton mælk. <3.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja!
      Jeg plejer også at være imod udenlandske jordbær, men når mor alligevel har købt dem, er det bare dejligt;-) dog er de fleste også ret sure og smagløse af de her tidligere på foråret.

      Slet
  2. Ser lækkert ud! :)

    bloggingbycecilie.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det ser så lækkert ud !!! deler du ikke lige med mig ??!! ;D <33

    Caroline-draws.blogspot.com

    SvarSlet