29. maj 2013

Søvnig og doven i forstaden

Billeder af mit vindue for et par uger siden^

Så gav jeg op.
Det vil sige, for en dag. Da jeg vågnede, havde jeg sygt ondt i halsen/bihulen/svælget, hvad faen det hedder, og når det er, så er det sådan en voldsom slags... kradsen inde bag min næse, øh... Sådan har det været hver gang jeg har været forkølet  lige siden jeg fik halsbetændelse i sommerferien for nu et par år siden. Men i dag, der stod jeg op og kæmpede mig i skole, til en lang dag der startede med to matematiktimer. Længere blev den dog ikke end det, så tog jeg hjem.
Derfor har jeg siddet her med halspine, hovedpine og dovenskab hele dagen.  Jeg har set Doctor Who, læst i en bog vi har fået for i klassen, spillet et klaverspil på min iphone. Ew hader at være syg.
Apropros Doctor Who kommer det igen på dr3 på lørdag, første del af sæson 7, jeg døde da jeg hørte det. Kan ikke vente. Skriv en kommentar hvis i også ser det.
Eller hvis i ikke gør. En om hvad som helst.

2 kommentarer:

  1. Lyder virkelig ik' rart på nogen måder! - Rigtig god bedring ♥

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet