27. maj 2013

DIY zig-zag fringe t-shirt

Det er nu efterhånden et stykke tid siden at det trendede at klippe frynser i sin t-shirt, men jeg fik det aldrig gjort... I stedet havde jeg klippet zig-zag i denne t-shirt, men jeg var ikke tilfreds med det, og jeg havde egentlig først tænkt mig at klippe frynser i... så nu fik jeg det endelig gjort!
Jeg ved det ikke er så detaljeret på billederne, men det er vel også ret simpelt. Klip sømmekanten af, klip zig-zag i, tegn en hjælpelinie med noget som går af i vask(jeg brugte eyeliner, men har ikke vasket den endnu så er ikke sikker. Det bedste er selvfølgelig hvis du har noget sykridt) Så klipper du frynserne, tror jeg klippede dem ca. 1-2 cm. Efter det skal du forsigtigt men fast trække lidt i dem så de blive mere løse og ruller sammen til frynser i stedet for bare strimler.
Det er vist bare det. Håber i kan bruge det!

4 kommentarer:

  1. Uh det ser flot ud!
    elsker at klippe i mit tøj :D
    omkring indlægget nedenunder, må du altså også godt skrive til mig, hvis der er noget :)

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. her er min email: naomibeatrizstinus@gmail.com
    bare skriv :)

    kram

    SvarSlet