22. maj 2013

9

Hej igen. Jeg har desværre ikke lige haft tid og orket at blogge de sidste dage! Jeg var hos min moster på Sjælland i pinsen, og så har jeg været til fødselsdag og teater og på arbejde, så det er først blevet til et indlæg nu..
Skjorte fra vila, shorts fra h&m
Haha, lidt useriøse billeder. Men det skal der også være plads til. De er fra den 7. maj, den der tirsdag hvor det var helt vildt godt vejr for et par uger siden, hvis i husker.
Men den tirsdag i starten af maj der... Den var dejlig. Det var jo så godt vejr, så vi var nogen fra skolen der blev der og spilledelidt fodbold. Jeg havde mit kamera med fordi vi havde taget klassebillede i sidste time, så vi tog en masse gassede billeder. Det var herligt.
Hvad laver i når det er godt vejr?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar