9. jun. 2013

Syren

Billederne er fra min fars grænseløst dejlige have.

Da jeg var... mindre(kan ikke huske præcis hvor gammel), dengang man holdt børnefødselsdag for hele klassen, og jeg gik i en anden klasse end nu, var jeg til fødselsdag hos en dreng fra min klasse(egentlig ikke en speciel flink en men fødselsdag er fødselsdag). Hans fødselsdage var altid festlige og hyggelige, og denne gang havde vi det da også rigtig hyggeligt alle sammen. Vi plukkede blomster fra deres syrenhæk, og lavede supper i hans legehus alle sammen og legede bare. Jeg tror, det var hans forældre, der blev træt af at se deres flotte syrener blive plukket ned, for pludselig måtte vi ikke plukke dem mere. Han sagde, at de skulle blive til æbler, så vi måtte ikke plukke dem. Jeg kan huske, at jeg sagde ham imod, for min far er gartner og jeg vidste da meget bedre end ham, hvordan æbleblomster så ud... Han sagde til mig; nå, hvordan så de så ud hjemme hos mig, var de lortefarvede med tisfarve i? Eller noget i denne retning. Sådan nogle små drenge kan være så fuldstændig meningsløse når de driller klassens lille, nørdede pige. Da min far kom og hentede mig brokkede jeg mig over det, og han sagde vist noget om, at jeg ikke skulle tage mig af det. Men det har jeg åbenbart gjort, siden jeg kan huske det i dag, jeg kom bare i tanke om det, da jeg kiggede på de her billeder.

Har i nogen anekdote i vil dele fra da i var mindre? Eller?

4 kommentarer:

  1. Flotte billeder!

    Knus Michelle ♥
    giveyourdaycolors.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hej Lea! Jeg bliver simpelthen så glad, når du smider en kommentar på min blog - du er bare så flink! Tusind tak! Kærlighed til dig, manner. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da fuldstændig min fornøjelse! Selv tak, fantastiske, flinke Sonja!

      Din blog er en af de bedste!:-) Jeg er helt starstruck. Kærlighed igen dit gode menneske♡

      Slet