11. jun. 2013

Cosy


Havde lige glemt at fortælle jer om lidt nye ting - den blå skjorte er fra min moster, hun har altid en pose tøj til mig, min søster og kusine når vi er hos hende, fra sådan noget tøjmarked hun kommer til. Så kan vi bare tage det vi vil, og det er også super hyggeligt at sidde og kigge på det sammen. Jeg fik også fat i en maxi nederdel med noget mønster i den omgang, men ved ikke lige hvor den er... Og den dejlige sorte sweater er fra Monki, der var udsalg, så jeg fik den til 120(den plejer at koste 300 eller lignende).
Og ja bare uh mine dejlige sokker(de er ikke nye) som jeg har gået rundt i de sidste dage på mine platfødder... Jeg tror de har været min morfars.(altså sokkerne) De er så dejlige.
I dag har jeg været til teater, og det var bare mega sjovt og hyggeligt! Det er et sommerhold og jeg kender de fleste, nogen er fra mit gamle hold og nogen har jeg fået med fra min paralelklasse, og bagefter stod vi bare og snakkede en hel masse om klamme lærere og alt muligt og havde det vildt sjovt, og gad ikke tage hjem med det samme... det var bare så dejligt!

2 kommentarer:

  1. Super skøn blog du har dig!
    Kunne du tænke dig at følges? :-)
    Håber jeg hører fra dig♥

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!!

      Jeg vil da gerne kigge, og følger den hvis jeg kan lide den!:-)

      Slet