6. mar. 2013

Lack of attention / 2!

Hej! Jeg er så ked af den manglende opmærksomhed fra mig til bloggen på det seneste, jeg vil virkelig gerne det her! har bare lavet ting og så har jeg ikke orket når man også skal til at lægge billeder ind og etc. etc....... Jeg er virkelig doven. Jeg må bare holde op med at tænke på blogging som noget anstrengende.♡

Her er mit outfit fra i dag! Troede i går at det ville blive godt vejr i Århus i dag, men nej... Men jeg klarede den. Elsker selv det her outfit, købte kjolen i mandags i Carlings.♡
kjole fra Carlings - crop top fra Monki - sørgeligvis ødelagte strømpebukser fra vero moda.

2 kommentarer:

  1. Kan rigtig godt lide strømpebukserne, ærgerligt de er i stykker :(

    kig gerne forbi med ris eller ros!

    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Celina! Tusind tak for kommentaren, det er den første i denne udgave af min blog! ;-)
      Ja, det er ærgeligt med strømepebukserne:-I overvejer at købe dem igen, hvad synes du?

      Vil oss gerne lige spørge hvordan du har fundet min blog?:-)

      Tjekker din!

      Slet